Antreprenor Digital – tehnologie si marketing online

desert-1920-1080

Preambul

Ma gândesc la antreprenoriat de ceva vreme și chiar am cochetat cu asta acum aproape 10 ani, atunci când am și avut propria mea companie de consultanță și servicii IT. Mi-am creat atunci o micro intreprindere pentru că imi permitea să câștig mai mult dar și să lucrez cu mai mulți clienți.

A venit însă criza din 2008-2009 și, cuplat și cu dorința mea de a mă focusa pe marketing online, am redevenit angajat și am lasat oarecum în urmă IT-ul, rămânând însă strâns legat de tehnologia digitală. Parcursul profesional de atunci și până în prezent m-a readus mai aproape de tehonologia IT dar în același timp m-a păstrat aproape și de marketing-ul digital.

Am decis astfel să redevin antreprenor și mi-am setat obiectivul să îi ajut pe antreprenorii din România să preia controlul asupra afacerilor lor și să devină proprii stăpâni pe prezența lor digitală.

De ce Antreprenor Digital?

În ziua de azi nu prea mai poți să fi antreprenor fără tehnologie sau marketing online. De fapt, unicornii globali din ziua de azi sunt aproape exclusiv companii de tehnologie deoarece tehnologia permite inovațiile ce alimentează ideile antreprenorilor la nivel global si le permite acestora accesul la o piață globală.

Din păcate însă, România ocupă penultimul loc în Europa la capitolul competențe digitale, clasându-se chiar pe ultimul loc în ceea ce privește includerea tehnologiei în afacerile lor, conform unui studiu Ipsos Mori, realizat în 2016 pentru Microsoft. În plus, în România, doar 55% dintre companiile mici și mijlocii au un site web deși se arată destul de optimiste atunci când vine vorba despre noile tehnologii.

Deoarece antreprenorii sunt în general de două feluri (cei ce considera tehnologia drept un rău necesar și cei ce sunt familiarizați cu ea și stiu să o stăpânească, dar nu o folosesc la adevărata ei valoare), m-am gândit că experiența mea ar putea ajuta antreprenorii din România să își extindă cunoștințele, să își construiască și să își crească compania și veniturile prin decizii mai bune legate de tehnologie și marketing online.

Mai concret, vreau să ofer antreprenorilor din România consultanță în tehnologie și marketing online, să îi instruiesc să poată folosi tehnologia pentru o avea o prezență online corectă și eficientă și chiar să le ofer serviciile necesare pentru a-și atinge obiectivele dacă nu au posibilitatea să internalizeze aceste operațiuni.

În loc de concluzie

Cred cu tărie că antreprenorii și companiile mici și mijlocii din România ar putea fi motorul real al economiei noastre dacă ar fi încurajați cu măsuri fiscale avantajoase, acces corect la surse de finanțare, precum și susținere din partea noastră pentru a putea oferi produse și servicii de calitate nu doar în România, dar și la nivel global, dacă este posibil.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.